czwartek, 4 czerwca 2015

Informacja!

Witam wszystkich, a przynajmniej tych, którzy tu jeszcze zaglądają... Przez ostatnie parę miesięcy na blogu nic się nie pojawiało, ale była to głównie moja wina. Jakoś nie miałam chęci pisać tego opowiadania i kiedy tylko zaczynałam, moje pomysły zaraz się kończyły i stwierdzałam, że to co naskrobałam było do niczego, a przecież bez sensu jest publikowanie czegoś, z czego się nie jest zadowolonym. poza tym miałam też mnóstwo nauki i masę innych zajęć i prawdę mówiąc ledwo wyrabiałam się z jednym opowiadaniem, nie wspominając już o tym. Tak czy owak obie z Karoliną chcemy wrócić, o ile rzecz jasna jest tu jeszcze ktoś, komu chciałoby się czytać naszą historię. Dlatego bardzo proszę was o komentarze, nawet te anonimowe, żebyśmy mogły zobaczyć, czy jest jeszcze dla kogo cokolwiek tu wstawiać :) 
Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo przepraszam :* 

16 komentarzy:

  1. Wciąż czekam na ciąg dalszy.
    :)
    Weny i jeszcze raz weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli przeczytać nowy rozdział, na który czekaliśmy :D
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z checia poczekam na kolejny rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas czekam na kolejny :)
    Spokojnie pisz rozdział, zawsze znajdzie się czytelnik x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały czas czekam na dalsze rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się odezwałyście. Już zaczynałam tracić nadzieję.
    Czekam na kolejny rozdział i weny życzę.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  8. WRÓCIŁY !! CIESZMY SIE BO JESTEM BAARDZO CIEKAWA CO Z EVELYN !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Przypominam o zmianach, jakie zaszły na Rejestrze blogów odnośnie podziału podkategorii fantasy na pięć podgatunków (dark, heroic, high, low, urban). Ponownie proszę o wybranie jednego z podgatunków i poinformowanie mnie o tym pod postami znajdującymi się na stronie głównej lub w zakładce „pytania i prośby”. Jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam żadnej wiadomości, blog zostanie usunięty z Rejestru. W razie wątpliwości szczegółowe informacje na temat podgatunków można znaleźć TUTAJ.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam że już nie wrócicie powoli traciłam nadzieje a tu nagle piszecie informację. Czekam na rozdział mam nadzieje ze za jakiś tydzień będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja też czekam ;)
    ~Betty Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy czeka-a-aa-a-aa-a-a-a-aa-a-ja

    OdpowiedzUsuń